پرسپولیس زلزله

 

گل من هديه‌اي ناقابل بود به هواداران پرسپوليس
 

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازي مقابل صنعت نفت در جهنم آبادان بسيار دشوار است و خوشحالم که در گام اول پيروز شديم.

 جواد کاظميان اظهار داشت: همانطور که قبل از بازي گفته بودم روز بسيار سختي در آبادان داشتيم اما به دور از هر مسئله مهم‌ترين چيز براي ما کسب 3 امتياز بود. البته بايد قبول کرد که خيلي از بازيکنان تيم ما تازه در کنار يکديگر قرار گرفتند و نياز به زمان دارند. کاظميان ادامه داد: با توجه به شرايط آبادان و تيم خوب صنعت نفت گرفتن 3 امتياز در جهنم آبادان خيلي سخت بود اما خوشبختانه با تمرکز بالا و هوش خوب توانستيم از فرصت به دست آمده استفاده کنيم و در دقايق پاياني گلزني کنيم. وي تأکيد کرد: در طول 5 سالي که در پرسپوليس توپ زدم در چهار فصل در اولين ديدار براي پرسپوليس گل زدم. امسال هم خدا را شکر مي کنم که اين اتفاق افتاد و اين گل من که روي پاس خوب کريمي به دست آمد، هديه ناقابلي بود به هواداران ميليوني پرسپوليس. اميدوارم در بازي‌هاي بعدي اين اتفاق تکرار شود. کاظميان در پاسخ به سوالي که چرا روي نيمکت ذخيره‌ها بوديد، گفت: تازه اول راه هستم و در طول فصل حرفهاي زيادي براي گفتن دارم. من عاشق رقابت هستم و سعي مي‌کنم بهترين بازيکن در تمرينات باشم که در ترکيب اصلي قرار بگيرم. ما بازيکنان خوبي داريم که اميدوارم بتوانيم همه با هم پرسپوليس را موفق کنيم.
 وي در پايان يادآور شد: گرفتن 3 امتياز در بازي اول که هميشه شرايط ويژه‌اي دارد براي ما بسيار خوب بود. قطعاً با هماهنگي‌هاي بيشتر هر روز که روبه جلو برويم راحت‌تر مي‌توانيم تاکتيک‌هايمان را در تيم پياده کنيم و بازي‌هاي بهتري را به نمايش بگذاريم. برد در جهنم آبادان به نظر من باعث شد که گام اول را محکم برداريم و از لحاظ روحي و رواني نيز شرايط ايده‌آلي پيدا کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: